Cestování

1. 12. 2016
Dnešní úkol č. 1: Nezaspat! Máme nařízené dva budíky, jeden na čtvrt na sedm a druhý, pro jistotu, na půl sedmou....

První den v cizím městě

2. 12. 2016
Dneska to máme komplikované: Jednak bychom se chtěli pokusit trochu zorientovat v Santa Cruz. Najít nejbližší supermarket,...

Anaga Rural Park

3. 12. 2016
Budíka máme dnes na půl sedmou, protože v 7:30 odjíždí v sobotu jediný dopolední autobus do městečka Chamorga,...

Na výletě - ale jenom trochu

4. 12. 2016
Včera večer jsme si na noc pokusně zatáhli rolety až na zem. To normálně nikdy neděláme, protože je nám buzení...

A do práce!

5. 12. 2016
Dnešek udělal vžummm a byl pryč. Částečně proto, že jsme měli doopravdy pracovní den - a o zapeklitých zápletkách...

A zase do práce...

6. 12. 2016
Do přístavu přijely dvě Costy, chudých námořníků jsou obě zcela prosty, na palubách maj' movitý německý hosty,...

V tržnici a v Laguně

7. 12. 2016
Včera večer jsme se s Honzou dohodli, že se dnes ráno zajdeme podívat do Mercado Municipal Nuestra Senora de Africa,...

Výletní den

8. 12. 2016
Dnes je jeden z těch dní, kdy je nebe nad Tenefire modromodré a přímo láká k výletům. Pro nás to znamená, že dopoledne...

Na pláži

9. 12. 2016
Dneska máme poslední pracovní den, zítra se přesouváme ze Santa Cruz na jih a naloďujeme se na šestačtyřicetistopou...

Přesun

10. 12. 2016
Hlavním úkolem na dnešek bylo přesunout se z apartmánku v Santa Cruz na jachtu v marině Del Sur na jihu ostrova,...

Opravdová námořničina

11. 12. 2016
Dneska nám začíná skutečné jachtaření - a začíná už o šesté ranní, na kdy máme nařízeného budíka, abychom se stihli...

Loď je jen balík průšvihů

12. 12. 2016
Dneska nás čeká dlouuhý den, to víme už od včerejška - Santa Cruz de la Palma, kde chceme dnes spát, je od nás...

Oddychový den

13. 12. 2016
Zatímco každý správný lyžařský zájezd má oddychový den ve středu, my si to vybíráme v úterý - což si jakožto námořníci...

Na Hierro!

14. 12. 2016
Po oddychovém dni na La Palma se ráno už docela těšíme, že si zase zaplachtíme. Odjet se chystáme kolem půl deváté,...

A tak pohodově to vypadalo...

15. 12. 2016
Tedy, ve skutečnosti dnešní denní plán nevypadal úplně pohodově ani ráno. Věděli jsme, že nás čeká přesun na ostrov...

Jdeme do finále

16. 12. 2016
S Jirkou se hned ráno domluvíme, že si dáme minimálně do půl jedenácté volno - že si zajdeme s Honzou na kávu a...

Domů, do Prahy, do Podolí...

17. 12. 2016
Pevné vyvázání v pořádné marině nese své ovoce - chrníme déle než do osmi hodin. Pak už ale musíme začít balit...